מה קורה במידה ומספר ימי האספקה עברו והמוצר עדיין לא הגיע ?

 

חשוב לדעת כי ימי העסקים הקובעים את זמן האספקה הינם ימי חול בלבד -

יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון הצמוד ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי.

במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה

במקרה בו ימי האספקה תמו ועדיין לא קיבלת את המוצר, יש לפנות אל שירות הלקוחות של החברה המשווקת את המוצר / הספק, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר.

את פרטי הספק ניתן לקבל דרך שרות הלקוחות של החברה .

במידה ונקבל פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח.

על פי תעודת האחריות המתפרסמת באתר, החברה אחראית לכספו של הלקוח. במידה ולא הגיע המוצר ללקוח, החברה תדאג להחזר כספו של הלקוח  או לחילופין בהסכמת הלקוח   לאספקת מוצר שווה ערך אליו, לשביעות רצונו של הלקוח.

 

 

 

איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות:

 

סירוב - חברת האשראי לא אישרה לחייב כרטיס האשראי שמסר הלקוח.  במקרה כזה יתעכב הטיפול בהזמנה עד למסירת פרטי כרטיס המאושר לחיוב ע"י חברת האשראי. זמן האספקה יחושב החל ממועד קבלת האישור על חיוב כרטיס האשראי בלבד.

טעות בכתובת - כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת.  במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המדויקים

במקרה בו  חזר המוצר לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, עקב טעות הלקוח במסירת הפרטים הנכונים  יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול למשלוח בפעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו.

חוסר תאום זמנים - לא ניתן להשיג את הלקוח על מנת לתאם עמו את מועד השילוח. בכדי לוודא שהשילוח יעשה ביעילות ולמנוע הוצאה מיותרת במקרה והלקוח החליט לבטל את ההזמנה, ספקים רבים מתאמים את שילוח המוצר עם הלקוח טרם שילוח החבילה.

כתובת בעייתית - כתובת הלקוח הנה באזור המוגבל לגישה מבחינה ביטחונית ו/או אינו נגיש לחברת השילוח.  במקרה זה יתעכב שילוח החבילה עד לתאום כתובת שילוח חלופית המקובלת על הספק.

קושי בזיהוי הלקוח -  ישנן חברות שליחים הדורשות כי החבילה תימסר לידי הלקוח בלבד תוך הצגת מסמך מזהה. במקרה ואדם אחר יבקש לקבל את החבילה יתכן והשליח יסרב למוסרה. במקרה והלקוח יודע מראש שברצונו שאדם אחר יקבל את החבילה כדאי ליצור קשר עם הספק טרם השילוח ולקבל את הוראותיו כיצד לסדר את העניין.

דואר רשום  -  לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. במקרה שלקוח אינו מגיע לאסוף את ההזמנה אם בשל תקלה בסניף הדואר או מכל סיבה שהיא אספקת החבילה תתעכב.

תקופת חגים -  זמן האספקה מורכב מימי עסקים. בזמני בחגים ישנם מעט ימי עסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.

המוצר חסר במלאי -  מוצרים רבים הנמכרים באתר מוזמנים מהיצרן בהתאם לכמות ההזמנות המתקבלות מהלקוחות המזמינים באתר אצל הספק ולא נמכרים ישירות מהמלאי. במקרה שקיים עיכוב באספקת מלאי המוצרים מהיצרן לספק עלול לחול עיכוב באספקת המוצר ללקוח.

תקלות בלתי צפויות - לעיתים ישנם מקרים המעכבים את אספקת המוצר ואינם תלויים בספק, כמו שביתות ברשויות השונות כגון מכס, דואר וכד'. במקרים כאלו יתכנו שיבושים באספקת המוצר ועלול לחול עיכוב באספקת המוצר ללקוח.

אי יצירת קשר - ברכישה של מוצר שהוזמן באיסוף עצמי על הלקוח ליצור קשר עם הספק החל מיומיים לאחר מועד ההזמנה על מנת לתאם את מועד האיסוף. אי יצירת קשר עלול לעכב את אספקת המוצר ללקוח.

מומלץ!  בכל מקרה של איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לספק על מנת להבין את גורם האיחור ולהגיע יחד לפתרון היעיל והזריז ביותר.

מוצרים שנצפו

אין מוצרים שנצפו

מוצרים שנצפו

אין מוצרים

תפריט

התקשר

הגדרות