קיבלתי מוצר פגום/שגוי. מה אוכל לעשות?

 

לקוח שקיבל מוצר פגום או שגוי ומעוניין להחזיר את המוצר יוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם החברה - עולם המוצרים ממנה נרכש המוצר.

האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך, והלקוח לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.

המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח.

חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה הספק יהיה רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן עלויות נוספות אם נגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח שלא לצורך.

מוצרים שנצפו

אין מוצרים שנצפו

מוצרים שנצפו

אין מוצרים

תפריט

התקשר

הגדרות